Získaj pracovné skúsenosti v úspešnej rakúskej IT spoločnosti! Podmienkou je znalosť NJ.

Oblast: Zákaznícky servis, call centrá, servisné centrá,
Región: Prešovský kraj,
Mesto: Prešov
Vydané: 10. 01. 2019

Náš klient rozširuje tím a hľadá šikovných ľudí, ktorí budú poskytovať IT podporu pre rakúskych zákazníkov (banky a pod.). Dôležitá je znalosť nemeckého jazyka slovom aj písmom a znalosť angličtiny aspoň na mierne pokročilej úrovni.
Pozícia je otvorená v Prešove.
Potrebujú aj študentov aj pracovníkov na TPP!

POPIS POZÍCIE

Vašou úlohou bude:
* poskytovanie technickej podpory aplikácii prostredníctvom emailu a telefónu
* riešenie problémov, sťažností a technických požiadaviek prostredníctvom sytému Call-Ticket
* Change management
* Incident management
* práca na zmeny

PROFIL KANDIDÁTA

* NJ na komunikatívnej a AJ na mierne pokročilej úrovni (aspoň rozumieť)
* orientácia na zákazníka
* všeobecné technické znalosti
* flexibilita – práca na zmeny

PONÚKAME

* práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
* možnosť ďalšieho kariérneho rozvoja a vzdelávania
* mladý, dynamický tím
* jazykové kurzy hradené spoločnosťou

PLAT: od 900€ brutto

KONTAKT

Veronika Andraščíková
veronika.andrascikova@manpower.sk

Odpovedať na túto pozíciu