Customer Support

Oblast: Administratíva, office management,
Región: Bratislava,
Vydané: 14. 01. 2021

POPIS POZÍCIE

– Koordinácia činnosti pri zaraďovaní hardvéru, konfigurácia, testovanie a zabzepčenie dodania hardwaru k zákazníkovi.
– Pomoc strediskám pri riešení problémov a riešení porúch hardvéru, problémov s konfiguráciou a IOS, chýbajúcich alebo poškodených údajov, chýb pri preprave a urýchlenia.
– Aktualizácia databáz zásob
– Priraďovanie nákupných dokladov k jenotlivým objednávkam
– Spolupráca s jednotlivými oddeleniami – dodávatelia, projektový team, predajcovia, logistika
– Pravidelný reporting

Prac doba – pracuje sa na dve smeny, v rámci prac. dní

PROFIL KANDIDÁTA

Anglický jazyk – C1
Excel – pokročilý

PONÚKAME

Pracovnú zmluvu na 2 roky

PLAT: 1250€/brutto

KONTAKT

Mária Ivanovičová
maria.ivanovicova@manpower.sk

Odpovedať na túto pozíciu