Podpora zákazníkov

Oblast: Administratíva, office management, Zákaznícky servis, call centrá, servisné centrá,
Región: Bratislava,
Vydané: 17. 02. 2021

POPIS POZÍCIE

Na oddelenie zákazníckej podpory, hľadáme kandidáta, ktorý bude zodpovedný za komplexné vybavenie sťažností a reklamácii zákazníkov.

Vašou náplňou práce bude:
– zákaznícka podpora v rámci reklamačného procesu
– zaznamenávanie sťažností do systému
– príprava písomných stanovísk pre zákazníkov ( aj v cudzom jazyku )
– príprava správ a štatistík ohľadom reklamácií a vratiek
– spolupráca s obchodným, právnym a finančným oddelením v rozsahu nevyhnutnom na posúdenie reklamácie
– spolupráca s ostatnými oddeleniami vrátane predaja, financií, logistiky, skladov, výrobných závodov atď.
– príprava podkladov a účasť na auditoch
– kontaktovanie klientov ohľadom neuhradených faktúr a pohľadávok

PROFIL KANDIDÁTA

Anglický jazyk – Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk – Pokročilý (C1)

PONÚKAME

– 3 sick day v rámci roka
– dovolenka nad rámec zákona

PLAT: 1400€/brutto

KONTAKT

Mária Ivanovičová
[email protected]

Odpovedať na túto pozíciu