Customer & field support assistant

Oblast: Administratíva, office management,
Región: Bratislava,
Vydané: 22. 02. 2021

POPIS POZÍCIE

Označil by si sám seba ako organizovanú osobnosť so zmyslom pre detail, ktorá zvládne hravo vybaviť telefonát v angličtine, je PC friendly a multitasking nie je pre Teba cudzí pojem? Tak hľadáme práve Teba!

Team nášho klienta momentálne hľadá nového člena, ktorý bude zabezpečovať komplexný servis v oblasti organizácie podujatí pre klientov a zamestnancov spoločnosti.

Tvoja náplň práce bude:
* Príprava, odoslanie a kompletizácia dokumentácie – podpis zmlúv, archivácia v ICD, odoslanie pozvánok a informácii pre účastníkov podujatia
* Kontrola potvrdenej účasti
* Udržiavanie kontaktu s klientmi/účastníkmi počas trvania daného podujatia, a získavanie spätnej väzby

Platby
* Kontrola platieb – snaha predísť odmietnutým platbám, kontrola správnosti zaslaných platieb ( práca v systéme SAP a Lynx )

Ubytovanie a dopravy
* Zabezpečenie dopravy a ubytovania pre delegátov zúčastnených na podujatí
* Organizácia logistických opatrení daného podujatia a úhrada s tým súvisiacich výdavkov
* Príležitostná účasť na podujatiach – pomoc pri príprave materiálu, výstavného miesta a pomoc pri registrácii účastníkov
* Plnenie úloh zadané manažérom

Ide o úväzok na 10 hod týždenne ( postupne sa bude úväzok navyšovať na 20 hod týždenne )

PROFIL KANDIDÁTA

* anglický jazyk B2
* MS Office – pokročilý
* výborná orientácia na zákazníka a zákaznícky servis
* rozhodnosť prie riešení problémov
* výborná ústna a písomná komunikácia
* svedomitosť a detailnosť pri dodržiavaní stanovených termínov
* reporting

PONÚKAME

* dynamická práca s ľuďmi v príjemnom prostredí v centre Bratislavy
* zázemie stabilnej spoločnosti
* príspevok na cestovanie každý mesiac

PLAT: 350€/brutto

KONTAKT

Mária Ivanovičová
[email protected]

Odpovedať na túto pozíciu