Pracovná ponuka - ManpowerGroup Slovensko │ personálna agentúra s centrálou v Bratislave
Úvodná stránka / Hľadám si prácu / Retail Account Manager with French/Spanish/German
Publikované: 14 Nov 2022

Retail Account Manager with French/Spanish/German

Bratislava
Hlavný účtovník Mzdový účtovník Account manager (Marketing, reklama, PR) Account manager (Obchod) Key account manager
plný úväzok
1700 eur / mesiac
Základná mzda na tejto pozícii začína od 1 700 EUR brutto mesačne a plat závisí od zručností a požiadaviek kandidáta, k tomu prislúchajú ďalšie zložky odmeňovania.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáš príležitosť učiť sa v neustále sa meniacom prostredí, rozvíjať nové zručnosti, kariérny rast, riadiť inovácie a zlepšovať skúsenosti klientov v medzinárodnom a viacjazyčnom tíme? - Ide o proaktívne oslovovanie dodávateľskej základne prostredníctvom telefónu a e-mailu. Vzdelávať ich o tom, ako optimalizovať svoj rast a ziskovosť, ako aj riešenia, aby boli udržateľné prostredníctvom osvojených procesov a samoobslužných riešení pomocou techník riadenia vzťahov. - Neustále zjednodušovanie procesov, zlepšovanie kvality interakcií s dodávateľmi a podpora škálovateľnosti a automatizácia partnerstva s obchodnými, technologickými a produktovými tímami vďaka jedinečnej pozícii procesných expertov, ktorí sú vystavení každodenným činnostiam s dodávateľmi. - Tím je hodnotený na základe rôznych metrík, ktoré merajú vplyv súvisiaci s obchodným rastom našich dodávateľov, ako aj ich príspevky k projektom a zlepšovaniu procesov/nástrojov. Kľúčové pracovné povinnosti • Rokovanie o ročných podmienkach, ako aj o nákladoch a navrhovanie nových služieb s našimi dodávateľmi na vytvorenie spoločných obchodných plánov so spoločnosťou. • Optimalizácia portfólia produktov predajcu uvedených na trhu, ich viditeľnosť a predaj. • Spolupráca s dodávateľmi na zlepšení ich prevádzkovej dokonalosti a dodávateľského reťazca. • Preukázanie prirodzenej zvedavosti naučiť sa rôzne interné obchodné nástroje, programy a procesy s cieľom identifikovať tie správne obchodné príležitosti a zároveň poskytovať vynikajúcu zákaznícku skúsenosť. • Riadenie obchodných a právnych eskalácií prostredníctvom riešenia kritických problémov s cieľom nájsť udržateľné riešenia. • Analýza s cieľom identifikovať nové príležitosti na inováciu a automatizáciu procesov pre lepšiu skúsenosť s predajom. • Spolupráca s internými zainteresovanými stranami pri realizácii projektov riadených podnikaním, vrátane vytvárania procesov, podávania správ, školení a partnerskej podpory. O tíme - tím sa zaviazal vytvárať pozitívnu tímovú kultúru so zameraním na individuálne silné stránky a rozvoj tímu. Vedome riadime rast a rozvoj našich ľudí zvyšovaním zložitosti úloh, zručností, znalostí procesov, vlastníctva a podporovaním inovácií. Robíme to prostredníctvom diskusií 1 na 1, štvrťročného individuálneho plánovania kariérneho rastu, hodnotenia rozsahu úloh a poskytovania príležitostí na úlohy a projekty.

Zamestnanecké výhody a benefity

• flexibilné a inkluzívne prostredie pre každého člena tímu s rovnakými príležitosťami na profesionálny rast. • prístup ku globálnej vzdelávacej knižnici (samovzdelávanie, trieda vedená inštrukciami, virtuálne webináre) a špecializovanému mentorskému programu na neustále učenie a rozvoj nových zručností. • rozsiahle vzdelávacie stretnutia, od maloobchodných znalostí až po obchodné a vyjednávacie zručnosti, aby sme účtovných manažérov pripravili na úspech. • možnosť zdokonaľovania jazykových zručností s možnosťou sponzoringu jazykových kurzov. • Športové a spoločenské podujatia, priemerne 25 podujatí ročne; od filmových večerov a online kvízov až po turistické výlety a letné oslavy. • flexibilita práce z domu striedavo s prácou z kancelárie – po dohode s manažérom a flexibilný pracovný čas. • Čerstvé a bezplatné ovocie a občerstvenie v našich kuchyniach.

Požiadavky na zamestnanca

Úroveň vzdelania

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

účtovníctvo, ekonómia

Jazykové znalosti

Ovládanie aspoň jedného z vybraných jazykov

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý

Počet rokov praxe

2

Prax na pozícii/v oblasti

účtovníctvo

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Pokročilá znalosť excelu (programovanie makier / skriptov) alebo SQL výhodou - Výborné prezentačné, medziľudské a komunikačné schopnosti - Skúsenosti s projektovým manažmentom / programovým manažmentom - Plynulá angličtina je podmienkou a plynulá znalosť jedného z uvedených jazykov (francúzština, španielčina, taliančina) - Schopnosť viesť rokovania s obchodnými partnermi a vyvažovať potreby predajcu a obchodné potreby - Schopnosť efektívne a efektívne dokončiť náročné ciele alebo úlohy a riadiť viacero priorít - Silné medziľudské a komunikačné schopnosti - Schopnosť nadviazať kontakt s rôznymi zainteresovanými stranami a byť pôsobivý aj v zložitých situáciách - Prispievať k celkovému rastu tímu mentorovaním a koučovaním ostatných - Identifikovať príležitosti alebo zlepšenia a riadiť automatizáciu, zjednodušenie a škálovateľné riešenia.

Informácie o výberovom konaní

Počet voľných pracovných miest

3

Stručná charakteristika klienta

Pozíciu obsadzujeme pre medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v službách pre zákazníkov.

Hlavná oblasť pôsobenia klienta

Iné neuvedené oblasti

Kontaktná osoba: Patrícia Šefčíková
Email: [email protected]

Reagovať na ponuku

Vyplnením formuláru nižšie zareagujete na túto pracovnú pozíciu.

Nahrajte nám svoj životopis

Ak budete životopis zasielať emailom, k životopisu, prosím, pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracúvať:
Svojou reakciou na pracovnú ponuku, v súlade so všeobecným nariadením o ochrane údajov 2016/679 (ďalej len „GDPR“) vyhlasujem, že som si prečítal(a) a porozumel(a) obsah dokumentu “Oznámenie o ochrane osobných údajov”, ktorý je k dispozícii na https://www.manpower.sk/ochrana-osobnych-udajov/, a týmto beriem na vedomie, že:

i) moje osobné údaje budú spracúvané spoločnosťou ManpowerGroup Slovensko s.r.o., so sídlom Landererova 12, 811 09 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 35958898, zapísaná v OR OS Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 37879/B (ďalej len „Prevádzkovateľ“), v plnom súlade s nariadením GDPR a ostatnými platnými právnymi predpismi, a to spôsobom a v rozsahu uvedenom v dokumente “Oznámenie o ochrane osobných údajov”;
ii) ak si ako vlastník údajov budem žiadať získať viac informácií o spracovaní svojich osobných údajov alebo budem si chcieť uplatniť svoje individuálne práva, môžem kontaktovať Prevádzkovateľa buď prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v “Oznámení o ochrane osobných údajov”, alebo cez online formulár “Podanie žiadosti subjektu údajov” na https://www.manpower.sk.

Ako nás kontaktovať
Ak máte akékoľvek otázky či pripomienky k tomuto “Oznámeniu o ochrane osobných údajov” alebo požadujete si uplatňovať svoje individuálne práva, môžete nás kontaktovať písomne buď na adrese sídla spoločnosti ManpowerGroup Slovensko s.r.o., Landererova 12, 811 09 Bratislava, Slovenská republika, alebo prostredníctvom online formuláru “Podanie žiadosti subjektu údajov”, ktorý nájdete tu.